Здравейте, ще се радваме да се регистрирате във форума. Така ще може да го разгледате целия, да прочетете фен превода и много други.

Mythical World Of Vampires Administrators
Габи и Ели


ИндексПреводРегистрирайте сеВход
Similar topics
Latest topics
» krasy (Users)
8/23/2011, 20:46 by

» Джейс или Алек?
4/21/2011, 15:04 by

» Здравейте и от мен,Beta
4/14/2011, 00:43 by

» Cassandra Clare - City of Glass/Касандра Клеър - Град от Стъкло (книга 3)
4/8/2011, 04:13 by

» Cassandra Clare - City of Ashes/Касандра Клеър - Град от Пепел (книга 2)
4/8/2011, 04:11 by

» Cassandra Clare - City of Bones/Касандра Клеър - Град от Кости (книга 1)
4/8/2011, 04:09 by

» Ники Рийд
4/8/2011, 04:06 by

» Кристен Стюарт
4/8/2011, 04:04 by

» Тейлър Лаутнър
4/8/2011, 04:02 by

» Ашли Грийн
4/8/2011, 04:00 by

free online dating siteБезплатен Брояч

Share | 
 

 Mario Prada

Предишната тема Следващата тема Go down 
АвторСъобщение
Lady_Mi
Global Moderator
Global Moderator
avatar

Age : 20
Брой мнения : 419
Reputation : 5
Join date : 05.08.2010
Местожителство : Там, където съм...

ПисанеЗаглавие: Mario Prada   8/6/2010, 21:53


Световно известната модна къща „Прада” е основана през 1913 г. от италианеца Марио Прада. Първоначално акцентът в производството пада върху изработването на куфари от кожата на морж. По-късно модният бизнес попада в ръцете на Миуча Прада, внучката на основателя, която променя завинаги не само собствената си линия, но и преобръща представата за мода по целия свят. В началото на 70 – те години богатата наследничка изработва чанти и ранички от непромокаеми материали. Първата собствена линия на чанти от синтетична материя се появява на модния пазар през 1985 г, а през 1989 и цяла колекция готово облекло. Трябва да отбележим, че на Миуча Прада първите й години на дизайнер никак не й допадат, но по-късно тя намира вдъхновението, което милиони жени по цял свят чакат с нетърпение. Ето защо в началото се лансират предимно облекла за нежния пол, а през 1992 г. се появява младежката колекция „Миу – Миу”. Благодарение обаче на финансовия мениджър Патрицио Бертели, съпругът на богатата наследница, към „Прада” се присъединяват редица марки като „Азедин Алая” , „Хелмут Ланг”, “Жил Зандер”. Модната къща разширява своите позиции и извън Европа - през 1998 в Лос Анджелис е открит първият бутик в САЩ. Бизнесът на модната къща „ Прада” достига своя възход до 76 милиона евро чиста печалба, а марката се превръща в най-търсената и предпочитана . За да се справи младата дизайнерка с жестоката конкуренция, а и за да разшири мирогледа си, вече на пазара предлага и мъжка колекция. Какво обаче кара хората по цял свят да предпочитат и уважават „Прада” пред останалите модни марки? „ Прада” не е просто една модна къща като “Armani“ , “Gucci”, “Shanel “, а дори и „Jimmy Choo“. „Прада” не се стреми да покаже обикновен лукс, демонстрация на класа за богатите, нейната глава цел е преди всичко да придаде (първоначално на жените, а след това и на мъжете) изисканост, дълбока женственост, атрактивност, завършеност. Философията в изграждането на модните облекла и аксесоари залага на нещо, което в постмодерното общество хората забравят: минимализма. Самата Миуча Прада твърди, че нейното желание е да задоволи желанията и потребностите на жените, да ги накара да се чувстват едновременно и елегантно и комфортно, набляга се предимно на по - изчистените облекла и ненатруфените и ексцентрични аксесоари. Стремежът към минимализъм се забелязва и положително оценява от модните критици, една от които е и самата Анна Уинтър – т.нар. шефка на американския „Вог”. Минимализмът е „религия” по стъпалата към славата, той се опитва да внуши, че „Прада” облича обикновената жена. Материите, на които залага дизайнерката, са типични за самата нея и са предпочитани от милиони фенове. Тя залага на полиестер, синтетика, коприна, кожа, сатен, туид, дантели и бродерии и обикновено ще ги срещнем в зелено, кремаво, кафяво, бяло и черно. Миуча Прада попълва концепцията си за оригинална мода като включва пристегнатите талии с флорални мотиви, щампираните поли и големите панделки, елементи на „ винтидж” и шпиц-деколтетата. Жената през призмата на „ Прада” може да изглежда и невероятно секси. Създадени са цели колекции, които са изработени изцяло от фина дантела. В концепцията за добра мода, дизайнерката включва елементи от природно естество, като пренася в своите модели крилата и шарките на красивите пауни и фазани. По този начин се постига усещането за свежест, за естествена шарманстност и - разбира се - внушава природосъобразния стил, за пъстротата и разнообразието от шарки, които отстояват схващането за реална и витална мода. В добрия тон на модата се включват и по-строгите и изчистени ретро елементи от 50-те и 60-те години, както и елементи от хипи-стила, меки и пъстри индийски платове, от музикалната ера „йе – йе”, дори и от дрехите на скитниците. „Прада груп” се превръща в моден феномен след налагането на аксесоарите като задължителен елемент от ежедневното облекло. Затова модната къща създава най-различни чанти, колани, обувки, дори елегантни GSM-апарати и слънчеви очила. Богатата наследничка ни уверява, че носенето на аксесоари, както в офиса, така и извън него, подчертава индивидуалността на всеки човек. Този допълнителен елемент постига стил и увереност. Днес облеклата на „Прада” без подходящите аксесоари никога не биха могли да внушат на потребителите, че „Прада„ е нещо различно и уникално. След успехите си от лансирането на аксесоарите, модната къща продължава да прави изненади: през 2006 г. на пазара за пръв път можем не само да докоснем, но и да усетим аромата на оригиналния стил в шишенце мъжки парфюм „Амбър пур ом”. Талантливият мениджър и съпруг Патрицио Бертели допринася за успехите с невероятна PR-кампания като наема за рекламни лица топмодели и знаменитости, утвърдени на модния подиум. Такива, например, са топмоделът с чешки произход Каролина Куркова, дъщерята на известния актьор Адриано Челентано – Розалинда Челентано, изиграла ролята на Сатаната във филма на М. Гибсън „The passion of the Christ (“Страстите христови”). Често „Прада” залага и на обикновени момичета манекенки, с което се стреми да покаже визията на земната и обикновена жена, а не тази от сцената, с перфектно изваяно тяло, създаващо нереална красота. „Прада” твори „униформи за пренебрегнати хора с отнети права”. Като култов момент в историята на „Прада” специалистите посочват филмовата продукция по новелата на Лорън Уайзбъргър – “ The Devil wears Prada” (“Дяволът носи Прада”). След навлизането в киноиндустрията компанията заема челни позиции в предпочитаните и оригинални марки, а Миуча Прада се нарежда сред 10-те най-богати жени в света. За съжаление, обаче, в България не можем да открием специализиран бутик „ Прада”. След зоркия контрол върху патента на линията, фалшификати на марката почти не се срещат. Най-близкото място, където можем поне засега да докоснем шедьоврите на модната къща, са лицензираните бутици на булевард „ Егнатия” в Солун.






Върнете се в началото Go down
http://thevampirediaries-bg.forum-motion.net/
 

Mario Prada

Предишната тема Следващата тема Върнете се в началото 
Страница 1 от 1

Permissions in this forum:Не Можете да отговаряте на темите
 :: Дизайнери-







Free forum | © phpBB | Free forum support | Връзки | Report an abuse | Create your own blog